Module organisaties
Met de module organisaties kan je naast individuele leden, ook bedrijven en organisaties beheren in je administratie.
Beheer en structureer organisaties
Organisaties hebben een eigen profiel in de administratie. Je deelt organisaties in op basis van één of meerdere categorieën. Per categorie kan specifieke aanvullende informatie worden toegevoegd aan het profiel van een organisatie. Profielen van organisaties verrijken we automatisch met gegevens uit openbare bronnen zoals de KVK en Google.
Organiseer als branche- of beroepsorganisatie je leden op basis van hun werkgever of eigen bedrijf
Doorzoekbaar op de website
Je kunt organisaties publiceren op de website, inclusief uitgebreide zoekfunctie en weergave op een interactieve kaart.
Maak de organisaties van je leden vindbaar voor potentiële klanten via de website
Inzicht in de carrière van leden
Leden kunnen zelf aangeven voor welke organisaties ze actief zijn (geweest). Dit maakt de werkhistorie van leden inzichtelijk en biedt vakbonden en beroepsorganisaties een uitstekende basis voor belangenbehartiging.
Collectief factureren
De module organisaties maakt het mogelijk om contributie van leden collectief te factureren aan bijvoorbeeld een werkgever of opleidingsinstantie.
Module carrière
De module carrière geeft je de mogelijkheid om bedrijfsprofielen en vacatures beter te beheren en profileren binnen je organisatie.
Bedrijfsprofielen publiceren
Een bedrijfsprofiel zet een partner of sponsor uitgebreid in de schijnwerpers. Gepubliceerde bedrijfsprofielen worden overzichtelijk getoond op de website en zijn doorzoekbaar en te filteren op hun eigenschappen. Je kunt bedrijfsprofielen indelen in categorieën voor beter overzicht.
Online vacaturebank
De uitgebreide opties voor vacatures geven een goed doorzoekbare vacaturebank op de website van de vereniging. Vacatures kunnen worden ingedeeld in categorieën, werkveld en contracturen.
Vacatures beheren door leden
Indien je ook de module Organisaties gebruikt, is het mogelijk om leden zelf de vacatures van een partner te laten beheren via de website van de vereniging.
Module verhuur
Met onze verhuurmodule kan je eigendommen van je vereniging verhuren aan leden en externen. Zo weet je precies wat je aan wie hebt verhuurd.
Altijd overzicht in reserveringen
Diverse overzichten bieden je inzicht in reserveringen op dag-, week- en maandniveau. Indien nodig haal je items eenvoudig tijdelijk uit de verhuur, bijvoorbeeld voor onderhoud of vanwege het seizoen.
Beheer en verhuur het materiaal van je vereniging
Integratie met evenementen
Door de integratie met evenementen koppel je gehuurde items aan het evenement of een deelnemer. De geselecteerde items worden automatisch gereserveerd voor de duur van het evenement. Wanneer deelnemers betalen voor de huur, wordt hiervoor automatisch een factuur aangemaakt.
Online reserveren
Je kunt verhuurbare items online laten reserveren via de website. Via uitgebreide instellingen bepaal je de periode waarin items te huur zijn, de minimale en maximale huurperiode en prijsstaffels. Het is uiteraard mogelijk om online reserveringen eerst te moeten goedkeuren voordat deze definitief worden.
Module planning
Een digitale agenda voor je vereniging waarbij je leden afspraken kunnen inplannen met trainers, begeleiders of experts.
Agenda's en afspraken
De module planning biedt de mogelijkheid om meerdere agenda's aan te maken waarin afspraken ingepland en beheerd kunnen worden. Het afspraaktype bepaalt de duur van de afspraak. Middels geavanceerde instellingen beheer je exact op welk moment een afspraak ingepland kan worden om zo de beschikbare tijd optimaal te gebruiken.
Business hours beheren
Afspraken zijn in te plannen gedurende business hours. Je kunt per agenda de business hours beheren.
Tarieven per doelgroep
Je kunt per afspraaktype meerdere tarieven instellen. Het tarief is afhankelijk van de lidstatus van de persoon die de afspraak maakt. Zo kun je leden korting geven op basis van hun lidmaatschapstype.