Congressus
Shape Inloggen Aan de slag!
Menu
  • Onze oplossing
    • Makkelijk, meer vereniging

      Ledenadministratie

      Alle leden, overzichtelijk, online, op 1 plek.

      Financiële administratie

      Beheer de financien eenvoudig en slim.

      Ledenwebsite

      Een eigen responsive website, makkelijk in beheer.

      Communicatie

      Krachtige communicatie voor en door leden.

      of bekijk alle mogelijkheden

      Jouw vereniging en Congressus

      • Branche- en vakverenigingen
      • Studieverenigingen
      • Studentenverenigingen
  • Functionaliteiten
  • Ervaringen
  • Tarieven
  • Meer
    • Makkelijk, meer vereniging

      overview

      Wat betekent het stoppen van Studystore?

      Case, Nieuws, Tips

      overview

      Wat doet die badeend op ons bureau?

      Inspiratie, Tips

      Meer tips & inspiratie
    • Support

      050 211 0016 hallo@congressus.nl
      • Veelgestelde vragen
      • Kennisbank
      • Contact
    • Meer Congressus

      • Over ons
      • Team
      • Vacatures

Support

050 211 2345 hallo@congressus.nl
  • Veelgestelde vragen
  • Kennisbank
  • Contact
Shape
Probeer nu 30 dagen gratis
Tips & inspiratie

Waarom wij kaartjes schrijven naar klanten

Mijlpalen moet je vieren! Daarom sturen wij klanten altijd een ansichtkaartje wanneer ze zoveel jaar gebruik maken van onze software. Dit doen we omdat we heel blij zijn dat ze voor ons hebben gekozen en vooral omdat ze klant zijn gebleven. Maar dat is niet enige reden dat we kaartjes sturen.

CongressusInspiratie
door Marthijs op 10 november 2022 3 minuten leestijd
image

Even los van het beeldscherm 

Zo nu en dan vinden we ansichtkaarten van verenigingen in onze brievenbus. We krijgen kerstkaarten van besturen of van klanten die zelfs op vakantie even aan ons moesten denken. Die kaarten waarderen we altijd enorm. Het is een mooie en originele manier om te laten weten dat je aan iemand denkt. 

In deze tijd draait bijna alles op het digitale. Daar weten wij alles van. Elke dag zijn we bezig met het maken van de totaaloplossing voor verenigingen. We tikken code, mailtjes en berichtjes op toetsenborden en onze ogen zijn soms aan het beeldscherm vastgelijmd. Dat is niet zo gek natuurlijk; we maken immers verenigingssoftware. Maar een vereniging is meer dan software. Sterker nog: een vereniging is meer dan de vereniging. Een vereniging draait op mensen. Op leden, vrijwilligers, boegbeelden en bestuursleden. Kortom: een vereniging is persoonlijk. En wat is er persoonlijker dan een handgeschreven kaartje krijgen?

Laat iets van je horen

In de 11 jaar dat we bezig zijn met het maken van verenigingssoftware, leerden we dat het runnen van een bedrijf niet heel anders is dan het runnen van een vereniging. Bij een vereniging heb je actieve leden en leden waar je weinig van hoort. Bij klanten is dat niet anders. Sommige horen we vaker dan anderen. Dat is niet erg; dat is juist goed, daar hebben we onze support-afdeling voor. Het geeft ons input onze software nog beter te maken. Als vereniging hoor je een groot gedeelte van je ledenbestand ook niet. Vaak zijn die ‘stille leden’ tevreden met hoe alles gaat. Ook die leden wil je laten weten dat je aan hen denkt.

Daarom sturen wij een kaartje wanneer klanten zoveel jaar gebruik maken van onze software. Daarbij bedanken we hen voor het vertrouwen de afgelopen jaren en nodigen we hen direct uit even vrijblijvend bij te kletsen. Wat speelt er binnen de vereniging? Waar zijn wij als Congressus mee bezig? Het levert elke keer weer leuke gesprekken op.

Ansichtkaartjes

Hoe houden jullie de band warm?

Voor Congressus zijn de kaartjes vooral een leuke en originele manier om de band met onze klanten te onderhouden. We zijn nieuwsgierig hoe jullie de band met leden, die je niet altijd hoort, toch warm houden. Sturen jullie ook kaartjes? Of pakken jullie het heel anders aan?

Ondanks dat verenigingen en bedrijven steeds vaker digitaal communiceren, is een echt kaartje een waardevolle toevoeging. Kaarten schrijven is leuk, persoonlijk en een originele manier om te laten weten dat je aan iemand denkt. Daarom blijven wij voorlopig kaartjes sturen!

shape image

Heb je nog vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met Marthijs.

marthijs@congressus.nl
SVGshapeshapeshape

Klaar voor méér vereniging? Start vandaag nog met Congressus, software voor jouw vereniging.

Maak geheel vrijblijvend je eigen Congressus omgeving aan en ontdek hoe je eenvoudig je vereniging kan beheren.

Probeer nu
Avtar
Of bel met Sam (sales) voor meer informatie of om een persoonlijke demo in te plannen. We zijn vandaag bereikbaar tot 17:00 uur. Support? Bel 050-2110016
050 211 2345

Maak een afspraak

Sam praat je graag bij over de mogelijkheden van Congressus.

Maak een afspraak
Tips & inspiratie

Wat we nog meer schreven

Case Nieuws Tips
image

Wat betekent het stoppen van Studystore?

Het stoppen van studieboekensite Studystore kwam voor veel studieverenigingen als een verrassing. Ho

Lees verder
Inspiratie Tips
image

Wat doet die badeend op ons bureau?

Waarom wij een rubber duck op onze bureaus hebben staan? En waarom dat voor verenigingen misschien o

Lees verder
Congressus Shape

Vragen en support

050 211 0016 hallo@congressus.nl

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 17:00.

  • Veelgestelde vragen
  • Kennisbank
  • Tips & inspiratie
  • Contact

Onze oplossing

  • Ledenadministratie
  • Financiële administratie
  • Ledenwebsite
  • Communicatie
  • Video tour
  • Tarieven

Meer Congressus

  • Over ons
  • Ervaringen
  • Vacatures
  • API
  • Secretariaat Verenigingen

Makkelijk,
meer vereniging

© 2011-2020 Congressus

  • Privacy
  • Cookies
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
Manage Cookie Consent
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over het gebruik van deze site op te slaan. Als je geen toestemming geeft om deze cookies te plaatsen dan kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functionele cookies Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}